sol sol sol

Bondi beach idag och det var sol...toppen - > många snygga fräscha surfkillar! Emma la oss bredvid de brunaste brudarna på stranden tror jag...tack Emma! Kände mig ju inte mindre blek då. Kvällen var fin så efter en dispyt i gruppen tog vi färjan till operahuset och turistade lite så jag och syster fick leka av oss.


Killen närmast tillhör inte en av de snygga fräscha surfkillarna dock...

The operahouse

Spanar efter snygga fräscha surfkillar i bambun.
Slutsats: De växer inte på träd i den botaniska trädgården

Kommentarer
Postat av: fiffi

fan, jag vill också spana efter snygga surfkillar! dem måste vara överallt! jag spanar istället efter bajs i blöjan!

2009-01-11 @ 10:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0