SunnyDay

Har nog aldrig blivit så glad på morgonen när någon tittat in i mitt rum. Solig dag - Skön dag! Har inte sett solen på två månader eftersom jag bott i Sverige, behöver inte säga något mer om det.



Idag har det blivit promenad på basen med sis, haircut för 12 dollar(yes), shopping på Itaewon( kvarter vid basen) och sen bowling. Jag är ingen bowlare. Har varken teknik eller någon som helst plan i mitt spel, jag kastar bara klotet så rakt som möjligt i mitten. Av någon konstig anledning får jag nästan alltid ner alla käglor och slår strike eller spärr - det är sant - så jag brukar vinna, eller i alla fall inte förlora. Detta var inte scenariot idag. Jag förlora. Okej kanske inte tokförlora men sista spelet gick inte alls vägen. När något går dåligt för mig tröttnar jag fort och tappar intresset, jag tappade intresset och förlorade. Jag är en dålig förlorare, det är därför. Dock inte lika dålig som Charlotte och tur är väl de! Haha

Charles och jag fick i alla fall tuffa skor att spela i.

Emma vet hur man ska se ut.


På kvällen blev det sällskapsspel. Först spelade vi något skitspel, men det balla ur efter ett tag. Då blev det pictunary, fråga mig inte varför. Har ingen som helst fallenhet för att måla eller teckna. Skriva för hand kan jag föresten inte heller göra, i alla fall inte så att andra ser vad det står - ibland ser inte jag heller. Men pictunary var bestämt så fine - jag ställer väl upp. Lag Yngre mot Lag Äldre. Såklart vann lag äldre(jag och Wille) men det berodde nog mer på vishet, klokhet och hjärnkapacitet än picassoegenskaper för min sis är inte den som är mest bright i familjen(sorry sis) . Förlusten från bowlingen känns nu inte lika tung längre.

Kan sova gott.


Kommentarer
Postat av: challis

nämen vad söt du är elin! det ser ju jätte bra ut. men börjar det kanske bli kallt? PUSS

2008-12-25 @ 16:37:58
Postat av: challe

humm. såg just kommentaren om jag var en dålig förlorare.. hufmpt!



and, who's that guy?

2008-12-25 @ 16:39:47
Postat av: Elin

Hehe...opppss - du är iaf nämnd!! det e väl tur att jag inte gått ned mig utan er brudar. Killen e en utav mina nya homies i korea!

2008-12-27 @ 14:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0