Big in Japan

Nu är jag i Japan - Osaka. Vädret är piss - tyvärr - men jag är ju i Japan. Landade igårkväll i Hiroshima, vart där över dagen, sen tåg upp till Osaka. Hiroshima och Osaka är som Seoul och vilken annan storstad som helst. Stor, grå, mycket bilar och människor. Dock att uppskatta här är människorsvänlighet. Japaner är otroligt hjälpsamma och vänliga -till och med vänligare än koreaner -  inte så äckelkalla som alla svenskar. Har med kulturen och uppfostran att göra. Sverige kanske borde ta efter en del...Nu ska jag ut och göra Osaka osäkert. Imorgon ska jag till Kyoto. Bli Big in Japan.


Hiroshima by night.


Kommentarer
Postat av: vesna

Fina bilder, härlig blogg ...

En blogg i min smak !!!

2009-04-06 @ 14:04:11
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad härligt höger! träffade cicci idag, är så glad att vara hemma. konstigt utan dig bara..

2009-04-06 @ 20:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0