Jag är inte längre blondin

En till liten obetydlig grej. Jag är inte längre blondin. Sry Caca - jag tog mig ur klubben tillslut.

Tanken var att jag skulle hålla mig och visa upp min nya hårfärg när jag kom hem - men jag kan inte stoppa mig själv!


Shit...kan man va så snygg?

För att åstakomma detta resultat var jag tvungen att genomgå en liten hårsession på cirka 4 timmar - kanske 4 1/2.
Tre omfärgningar och en jäkla massa tvättande senare sprang jag hem lycklig väldigt exalterad över alla kommentarer om mitt nya snygga hår som jag skulle få. Jag skulle göra en chock var tanken. Den första jag möts av är min morfar och kommentaren:
- Det ser ju ut som förut.

Tack för den morfar....

Gamla människor är inte roliga.

Kommentarer
Postat av: cecilia

vad fint det blev elin!! :)

2009-04-25 @ 17:35:15
Postat av: lohas

hm.. säkert på att det där är äkta? ser nästan ut som om du har peruk! snyggt, som gynning ungefär!

2009-04-25 @ 23:25:37
URL: http://lohas.blogg.se/
Postat av: Elin

tack cecil! Tack filf för att du tror mitt hår är en peruk..Haha

2009-04-26 @ 01:41:37
URL: http://seoulofme.blogg.se/
Postat av: CACA

Det dær var inte væntat. Du var den modigaste av oss två, jag kænner mg vældigt ensam nu. Men det var dock tok snyggt.

2009-04-26 @ 19:29:57
Postat av: edda

Jag är blond numera, joda det är jag. och du är brun, vart är vi påväg?

2009-04-27 @ 12:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0