Snart korean

Jag trycker mig in i tunnelbanan på morgonen med 100 000 koreaner som ska till jobbet med samma tåg som jag - här gäller uttrycket " att äta eller ätas". Om man inte ser upp blir man ihjältrampad av en koreansk attacktant med en solskärm som gör den största lampskärm obefintlig. Jag äter koreansk mat som en korean - I'm magic with the sticks.  Jag når knappt upp vid långnäsors - aka vitningars - axlar. Snart korean. Vad mer saknas - snea ögon och svart hår? Jag tror jag skippar den delen iofs...känns inte som att jag skulle klä i det. Sen har vi den språkdelen - men det är en obetydlig del.



Jag kan till och med göra posen...

Bara två dagar kvar på jobbet. "Hurra" - citat Gustaf Klacksell sälen 07

Imorgon kommer min Mormor och Morfi. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0