Hatar att se ut som en slusk

Kom hem igår från Busan som ligger i södra Sydkorea. Även fast jag har vart här i snart ett halvår så har jag inte vart så mycket utanför Seoul så det var kul att se en annan del. Busan ligger vid havet och så även hotellet vi bodde på - och vilket hotell. Fint var bara förnamnet. Jag blir så bortskämd när min föräldrar bokar boende - bådar inte gott inför framtiden... Men jag fick ta hand om min mormor och morfar i två dagar och det är värt mer än den hotellnatten för det är som att passa barn 24-7. Du måste ständigt finnas till hands för att visa vägenoch svara på konstiga frågor.

Som alltid ser jag ut som en slusk när jag kommer till de fina hotellen och jag har heller aldrig något tjusigt att sätta på mig senare(när jag är på resande fot med mina föräldrar tar jag ju inte med mig långklänningen och partyklackarna så att säga). Så där satt jag i lobbyn som nog var 10 gånger så stor som mitt hus som en slusk. Hatar att se ut som en slusk

Där sitter jag och ser ut som en slusk.

visar morfi mina konster

från hotellrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0