Världen är för liten

Nu är jag hemkommen från Japan. Världen är för liten. I förrgår var jag i Japan och några timmar senare var jag hemma i Seoul igen och jobbade. Om jag skulle flytta till Japan någongång så skulle jag flytta tll Kyoto - Vet ej om det kommer ske för allt är pissdyrt i Japan -  Kyoto är inte som en annan storstad. Kyoto är en av de få ställen i Japan som inte härjats av krigsbomber så den har kvar mycket av sin gamla bebyggelse och charm. Hela staden bara andas och känns genuint Japan. Älskar Kyoto - måste dit igen!

Vid domen i Hiroschima - den enda kvarvarande byggnad från atombomben








Sayonara - nu drar jag till jobbet och ungarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0