Headache

Mitt huvud är så sjukt tungt, tror det ska sprängas. Har legat och sovit på soffan som ett barn i 2 timmar nu. Mitt jobb tog knäcken på mig idag. Alltså det låter ganska soft i början. Ha lite lektioner, vara med barn, spela lite teater, sjunga lite sånger... men nej det är inte soft. Lektionerna jag hade idag hade temat vikingar där jag i början försöker förklara vad vikingar är - tror inte barnen förstår alls vad det är - sen så har jag "vikingabarn"-kläder med mig som de ska prova. Jag har två uppsättningar pojkkläder och två uppsätnningar flickkläder. Pojkkläderna är värst där det ingår ett par tajta tajts som ska på och av varje gång. Under 3 timmar idag tror jag att jag bytte jag kläder på koreanska skrikiga barn som hade så kul åt kläderna att de genast började rusa runt i hela klassrummet. Sen ska det alltid fotas - konstant - och där står jag i mitten bland alla barn som en idiot och försöker få dem att stå still. Vid den 8e klassen var jag trött och svettig och ville hem. Nu är jag hemma och vill inte till den andra skolan imorgon - temat är detsamma hela veckan.
Jag förbannar vikingarna...

Kommentarer
Postat av: fiffi

förstår vad du går igenom, ibland hittar jag mig själv på golvet med en femåring som är superman och hoppar och flyger på min mage, medans treåringen vill att jag ska berätta en prinsess historia och en ettåring har jag på huvudet med bajsplöja som skriker! nicenice..

2009-02-20 @ 11:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0