Sick and stuck in Bangkok

Long time no seen...

Siter just nu pa ett internet caf'e i Thailand och vantar pa att tiden ska ga. Klockan ar 11 pa formiddagen har, gissa nar mitt plan gar. Klockan halv 2 inat. YEAH! That's my kind of luck. Jag ska dock inte klaga - har ju vart i Thailand i tva veckor och fatt lite farg. Detta trots Charlottes nya smeknamn pa mig - albino taxen. Hon valjer alltid sina komplimanger sa bra. Har haft sa kul att jag inte vart inne pa internet en anda gang(forutom nu da) och da har jag fan haft kul! Eller ja - jag Charlotte och Olivia har haft kul for jag har ju inte gjort resan sjalv sa att saga. Just nu kanner jag mig mer sliten dock. Har akt pa en sjuklig forkylning. Kunde inte sova inatt pa natttaget fran suratthani(sydostra Thailand) som tog ungefar tolv timmar. Har legat och rosslat som en 70 aring med kol. Folk runtom trodde val att jag skulle do innan taget var framm i Bangkok. Det ar den jakla AC:n jag inte tal. Tro inte nagat annat min kara vanner!

Darfor sa var det forsta jag gjorde idag ett besok pa apoteket. Jag bad om nasspray men det slutade med att jag kom ut med en medicin som smakade lakritshallon och ett paket antibiotik. Jakla Thailandare. Men jag litade pa honom i affaren och nu sitter jag har med piller och burkar. Har viss erfarenhet efter Berlin - inget mer namnt om det - att det ar apotek utomlands som ger ut de starka grejerna som funkar. Snart kommer jag ma bra igen. En langre och mer gripande rapportering om Thailand kommer nar jag atervant till Seoul och mar lite battre. Some pics to if your'e lucky. And you will!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0