Halt men vid liv

Igår rörde jag mig inte utanför lägenheten. Gjorde inte mycket alls faktiskt. Trodde igårmorse när jag gick upp att tån va okej och tänkte gå ut och gå. Visst gjorde det lite ont men va fan, lite smärta har väl ingen dött av. Skon åkte på och jag satte foten i golvet... Aj - mer smärta än planerat! Det funka inte alls för tån att va instängd i en sko då den blev klämd så det var bara att snöra av sig skorna och äta frukost. Sen satt jag där rastlös och eländig hela dagen. Min syster skrattade åt mig när jag har haltade runt i lägenheten. Hur fan kunder jag va så klumpig!? Idag sket jag i om tån gjorde ont eller inte, jag tog mig ut ändå!Lite halt men det har gått bra. På eftermiddagen tog jag en tur ut på stan med Emma och hennes kompis Sej. Hon halvamerikan/halvkorean tror jag och ser ut som en korean men är som en svart amerikan. Hell..det är niggapower i henne - som hon nog själv skulle uttrycka det. Titta på lite kläder och prylar inför min resa. Eftersom jag inte hittade något plagg - väldigt ovanligt då de har sjukt mycket  snygga kläder i Seoul - var jag tvungen att tröstköpa ett armband och en sjal. Finns mycket att se här i Seoul - mycket att köpa! I love it!

En utav Seoul's shoppinggator. Miondoyng heter det typ?

Modet i Seoul är väldigt androgynt - Emma har hängt på trenden.

Vet dock inte om hon förstått trenden rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0