Korea loves Sweden

Första dagen på jobbet idag och allt gick bra. Jag följde med Lousie och så turades vi om att ha lektioner. De koreanska barnen är söta - de är alltid söta - förutom när det skriker. Men det gick bra. Jag visade dem svenska djur, hade på mig en ful älgmössa och sjöng björnen sover- hur kul låter inte det? I princip skulle jag bara kunna släppa ut mitt blonda hår så tycker barnen att det är kul. Sen efter skolan åkte jag in till centrum med syster och shoppa. Har upptäckt att det finns många affären med svenskklingande namn, Sverigeinspirerade produkter och svenska märken. Korea älskar Sverige och svenskar. Alla älskar svenskar. Det gör jag också. 

Repetering av "Björnen sover"

På affären Åland i Seoul säljer dem Cheap Monday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0