TV 6 måste ändra sitt utbud

Vaknade imorse helt själv  i mina vänners lägenhet. Har läst tidningar och städat hela morgonen eftersom jag inte kunnat byta kanal på tv:n eller fått internet att fungerar(jag råkade dra ut modemet när jag skulle ladda datorn - hur skulle jag vetat det?). TV 6 har denna morgon visat tvshop och Xena - krigarprinsessan. Hur är det möjligt att producera något så dåligt, med en så dålig handling och välja så usla skådeseplare i en och samma serie egentligen. Producenterna borde få pris. TV 6 måste ändra sitt ubud. Nu är de tillbaka för lunch så jag(Gustaf) har löst tv - och intenetproblemet. Hurra! Nu ska Carro umgås lite med mig - hon struntar i matten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0